468x60

ျဖတ္သန္းေနဆဲ ဘ၀ေတြထဲ

Saturday, June 7, 2014

  
      ကၽြန္မရဲ႕ျဖတ္သန္းခဲ႔ရ ႏွစ္ဘ၀ေဆာင္းပါးကို ဖတ္ၿပီးတဲ့မိတ္ေဆြတစ္ခ်ိဳ႕က ဆယ္ေက်ာ္သက္ေတြနဲ႕မိဘမ်ားရဲ႕ ပဋိပက္ၡ ကိုေရးဖို႕တိုက္တြန္းၾကပါတယ္။ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္လည္း ဆယ္ေက်ာ္သက္ဘ၀ကိုျဖတ္သန္းျပီးခဲ႔သလုိ မိဘေနရာကိုလည္း ျဖတ္သန္း ေနရတ႔ဲမိခင္တစ္ေယာက္ ျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္မၾကားသမွ်၊ သိသမွ်၊ ၾကံဳခဲ႔ရသမွ်ေလးေတြ ေျပာျပခ်င္စိတ္ေပၚလာလို႕ ဒီေဆာင္းပါးေလး ေရးၿဖစ္သြားတာပါ။
       ကၽြန္မပထမဆံုးေဆြးေႏြးလိုတာက လူငယ္ေတြနဲ႔ဂီတအေၾကာင္းပါ။ ကၽြန္မရဲ႕အားကစားသင္တန္း
မွာ သင္တန္းသူေတြ အရြယ္စံု ရွိပါတယ္။  Puberty  (အပ်ိဳေဖာ္၀င္စ)မွသည္Menopause (ေသြးဆံုးခ်ိန္) အရြယ္ေတြထိရွိၾကပါတယ္။အထူးသျဖင့္ Teenger   အရြယ္ေတြပိုမ်ားပါတယ္။ သူတို႕ေလးေတြက ဒီေန႕ထြက္သမွ် CD, VCD  ေခြေတြယူလာျပီး သင္တန္းမွာ ဖြင့္ခိုင္းပါတယ္။ သူတို႕အိမ္မွာရွိတဲ့ မိဘ၊ဖိုးဖြားေတြက ဒီေန႕ေခတ္ရဲ႕ ဂီတကိုမခံစားႏိုင္၊ မၾကားႏုိင္တဲ့အတြက္ ဖြင့္ခြင့္မေပးလို႕ပါ။သူတို႕နားေထာင္ခ်င္တဲ့ သီခ်င္းေတြဖြင့္တိုင္း အိမ္ရွိလူၾကီးမ်ားနဲ႕ ျပႆနာတက္ၾကလို႕ပါတဲ့။ သူတို႕ယူလာသမွ်အေခြေတြ ကၽြန္မ အလွည့္ က်အတတ္ႏိုင္ဆံုးဖြင့္ေပးပါတယ္။ သူတုိ႕ကစားေနတဲ့အခ်ိန္မွာ နားေထာင္ဖို႕ေပါ့။သူတို႔ကတဆင့္တက္ျပီးကၽြန္မကိုေမးလာၾကပါတယ္၊အစ္မေရာ ဒဒီေန႕ ေခတ္ဂီတကိုခံစားလို႕ရသလား၊ဘယ္လိုျမင္ပါသလဲဒ တဲ့။တစ္ခ်ိဳ႕ထဲက သူတို႕အေမေတြဆိုရင္ ကၽြန္မထက္ ၂ႏွစ္၃ႏွစ္ေလာက္ပဲပိုၾကီးၾကပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္သူတို႕ ကၽြန္မရဲ႕ အျမင္ကိုေမးၾကတာပါ။
      သူတို႕နားေထာင္ဖို႕အတြက္ ဖြင့္ေပးထားတယ္ဆိုေပမယ့္ ကၽြန္မလဲဒီသီခ်င္း စာသားေတြကို လိုက္နားေထာင္ လိုက္ခံစားၾကည့္ မိပါတယ္။ ကၽြန္မအျမင္ေျပာရရင္ ဂီတဟာ ဂီတပါပဲ၊ဘယ္ေခတ္ရဲ႕ အေၾကာင္းကုိပဲေရးဖြဲ႕ ေရးဖြဲ႕ ဂီတဆိုတဲ့အဓိပ္ၸါယ္ ေပ်ာက္မသြားပါဘူး။သင္တန္းသူတစ္ေယာက္က သူ႕အိမ္မွာရွိတဲ့လူၾကီးေတြရဲ႕အၿမင္ကိုေျပာျပပါတယ္။ဒတို႕ေခတ္ကသီခ်င္းေတြကမွ အႏွစ္ရွိတာ၊ စာသားေတြကမွ အဓိပ္ၸါယ္ရွိတာဒတ၊ဲ့ ကၽြန္မလက္ခံပါတယ္။ဒဒီေခတ္သီခ်င္းေတြကအဓိပ္ၸါယ္ဘယ္ေရာက္မွန္းမသိ ေလွ်ာက္ေရးထားၾကတာဒ တဲ့၊ဒါေတာ့ကၽြန္မလက္မခံပါဘူး။ဒီေခတ္သီခ်င္းအားလံုး မဟုတ္ပါဘူး၊ တစ္ခ်ိဳ႕သီခ်င္းေတြဟုတ္ပါလိမ္႕မယ္၊ကၽြန္မ မျငင္းလိုပါဘူး။ကၽြန္မတို႕ငယ္ငယ္တုန္းက ကိုအံ့ၾကီး ဆိုတဲ့ဒသန္မာထြားၾကိဳင္းၿပီးဒ အစခ်ီတဲ့ယဥ္တစ္ကိုယ္မယ္သီခ်င္းဟာ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕က်န္းမာၾကံ႕ ခိုင္တဲ့အလွကို ေဖာ္ညႊန္းျပေနသလို ဒီေန႕ေခတ္ စိုင္းစိုင္းရဲ႕ ဒ၃၄ ၂၄ ၃၆ အလွအပအရပ္အျမင့္က ၅ေပ၆ဒ ဆိုတဲ့စာသား ဟာလည္း က်န္းမာၾကံ႕ခိုင္တဲ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္မွာရွိရမဲ့ အခ်ိဳးအစားေတြပါပဲ။
      ကၽြန္မတို႕ အေမေခတ္ထဲက ေခတ္စားခဲ့တဲ့ ေနပူထဲလည္း ေလွ်ာက္ရဲပါတယ္ ဆိုတဲ့သီခ်င္းက ကၽြန္မတို႕ေခတ္ထိဆက္ေလွ်ာက္  ရဲတုန္းပါပဲ။ဒါေပမယ့္ ဒီေန႕ေခတ္ မိန္းကေလးေတြ ခံယူခ်က္္ေၿပာင္းကုန္ျပီ၊ဒေလွ်ာက္သြားမယ္လာမေျပာနဲ႕၊ ဘတ္စ္ကားေတြက်ပ္လြန္းတယ္၊ေနပူထဲသြားေတာ့ အသားေလးမည္းပါမယ္ ဆိုတဲ့သီခ်င္းစားသားကို သေဘာက်လက္ခံေနၾကၿပီ။ရုပ္၀တ္ၱဳသိပ္ဆန္လြန္း တာကိုအားမေပးေပမဲ႕ သမီးရွင္တစ္ေယာက္ၿဖစ္တဲ႕ ကၽြန္မကေတာ႕ ဒီစာသားေလးကိုလက္ခံေနမိတယ္။           ဒ
ဆံျခည္ေစ႕မွ်ေမ႕မရေလဘူးဆိုတဲ့ ေမာင့္အခ်စ္ျမားလဲ ကၽြန္မတို႕ အရြယ္ေရာက္စမွာစူးခဲ့ၾကတာ
ပါပဲ။မိန္းကေလးတစ္ ေယာက္ရဲ႕ ကိုယ့္ခ်စ္သူအေပၚထားတဲ့အခ်စ္၊ ကိုယ့္ခ်စ္သူအေပၚကိုပိုင္ ဆိုင္လိုမႈတစ္စိတ္တစ္ေဒသလွစ္ဟျပတဲ့ ဒီသီခ်င္းကိုခံစားျပီး ၾကိဳက္ခဲ့ၾကတာပါပဲ။သူတို႕ေခတ္မွာလည္း ရွင္ဖုန္းဆိုတဲ့ဒဒီေနရာကိုယ္သာပိုင္၊ဘယ္ခါအရႈံးနဲ႕ မၾကံဳခ်င္ပါ---- ရင္မွာေမးခ်င္ေနေသာ စကား၊အရင္လိုကိုယ့္ကိုခ်စ္ေသးလားဒ ဆိုတဲ့စာသားေလးကုိေပးျပီးခံစားလိုက္ၾကပါ။ကၽြန္မဆိုလိုခ်င္တာက သီခ်င္းစာသားေတြ၊ ဂီတေတြက အဓိကမဟုတ္ပါဘူး။ဆယ္ေက်ာ္သက္ေတြ ခံစားၾကည့္ခ်င္ေနတဲ့ စိတ္ကေလးကို ခြင့္ျပဳေပးဖို႕ပါ။လူၾကီးေတြရဲ႕အၾကိဳက္နဲ႕ မကိုက္ညီတာနဲ႔ဒီသီခ်င္းေတြ နားမေထာင္ရဘူး၊ဖြင့္ခြင့္မေပးဘူးလို႕ေတာ့ အႏုိင္မက်င့္ေစခ်င္ပါဘူး။
      သင္တန္းသူေတြယူလာသမွ် အေခြေတြဖြင့္ေပးရင္း ကၽြန္မနဲ႕ကၽြန္မခင္ပြန္း အျငင္းအခုန္ လုပ္ရပါေတာ့တယ္။သူ႕နားထဲမွာ လည္း ဒီေန႕ေခတ္ရဲ႕ သံစဥ္နဲ႕စာသားကို အံမ၀င္ဘူးျဖစ္ေနပါတယ္။ကၽြန္မသမီးေလးၾကီးလာရင္လည္း သူနဲ႕သူ႕အေဖ အျငင္းအခုန္ လုပ္ၾကရမဲ႕အေရး ကၽြန္မၾကိဳျမင္ေနပါတယ္။လူၾကီးနဲ႕ လူငယ္ဆိုတာ ဒီလိုအေသးအဖြဲ႕ကိစ္ၥေလးေတြ အဆင္မေျပရင္းက ၾကီးၾကီမားမား ျပႆနာေတြျဖစ္သြားၾကတာပါ၊ သေဘာထားေတြကြဲလြဲကုန္ၾကတာပါ။
      စာေရးဆရာ၊ေတးေရးဆရာေတြ ဆိုတာေခတ္တစ္ေခတ္ရဲ႕ ပံုရိပ္ကိုပံုေဖာ္ေပးေနၾကသူေတြပါ။ကၽြန္မတို႕ငယ္စဥ္ေက်းလက္က လူငယ္ေတြဒစာဥဒလြမ္းခ်င္းေတးကို မက္မက္ေမာေမာေအာ္ခဲ့ ၾကသ လုိ၊ဒီေခတ္ေက်းလက္ လူငယ္ေတြလည္း က်ားေပါက္ရဲ႕ ဒမယ္တင္ဒ တမ္းခ်င္းေတးကိုေအာ္ေနၾကတာပါ။တို႕ငယ္ငယ္ထဲက လြမ္းခဲ့တဲ့ စာဥ မင္းတို႕ေခတ္မွာလည္းစာဥပဲဆက္လြမ္းေနရမယ္ေတာ့ လုပ္လို႕မရပါဘူး။
စာဥေခတ္က ေနညိဳခ်ိန္တိမ္ေတာက္တာကိုၾကည့္ရင္းဆံုခဲ႔ၾကေပ႕မဲ႕ မယ္တင္ရဲ႕ေခတ္မွာေတာ့ ဦးတုတ္ၾကီး ဗီိြဒီယိုရံုမွာဆံုၾကတာ ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္္ ေနမွာပါ။စာဥတို႕ေခတ္မွာ ရြာအ၀င္လမ္းေလးကိုပဲလြမ္းေနႏုိင္ေပမဲ့ မယ္တင္တို႕ေခတ္မွာေတာ့ ဆီကုန္ေနတဲ့မီးခြက္္အေၾကာင္းကလဲ ေမ႔ထားလို႕မရပါဘူး။အေမတို႕ေခတ္ကသံုးႏွစ္သံုးမိုးေစာင့္စားၿပီး မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကို ပိုးခဲ႔ရပံုသီခ်င္းေတြေခတ္စားခဲ႔မွာပါ။ကၽြန္မ      အရြယ္ေရာက္စမွာေတာ့ ကိုင္ဇာရဲ႕ဒျမင္ျမင္ခ်င္းတို႕ႏွစ္ေရာက္ဟာ အိေျႏ္ၵမရခ်စ္ၾကတာ L...o....v.....e ..........Love”” လို႕ေအာ္ေနၾကပါျပီ။စားသုတ္သုတ္၊သြားသုတ္သုတ္လုပ္ေနရတဲ့ ဒီဘက္ေခတ္မွာေတာ့  စိုင္းစိုင္းရဲ႕“တိတ္တခိုးအခ်စ္ၾကိတ္ပိုးျဖစ္ ဘိုးဘြားေခတ္မွာခ်န္ကာထားရစ္----ျမင္ျမင္ခ်င္းအခ်စ္ကိုစိတ္မဆိုးသင့္” ဆိုတဲ႔သီခ်င္းကိုၾကိတ္ျပီးေထာက္ခံေနၾကမွာပါ။
        သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို ေကာင္းတယ္၊မေကာင္ဘူးလို႕ သတ္မွတ္ၾကတဲ႔ေနရာမွာ နားေထာင္သူရဲ႕ စိတ္ခံစားခ်က္နဲ႕ပဲဆိုင္ပါတယ္။ကိုယ့္စိတ္ခံစားမႈနဲ႕ သီခ်င္းစာသားတည့္သြားၾကတဲ႔အခါ  ဒီသီခ်င္းကိုၾကိဳက္တယ္လို႕ျဖစ္သြားတာပါ။သူတို႕ေခတ္နဲ႕သူတို႔သီခ်င္း ခံစားနားေထာင္ခြင့္  ျပဳေပးၾကပါ။
      ဒုတိယကလူငယ္ေတြရဲ႕၀တ္စားဆင္မႈကိစ္ၥပါ။ကၽြန္မတို႕အေမခတ္က ထမိန္ေျခမ်က္စိ ဖံုး၀တ္မွလွတယ္လို႕ ထင္ၾကတာပါ။ ကၽြန္မအပ်ိဳေဖာ္၀င္စမွာေတာ့ ေကာ္နီတို႕ ေမခလာတို႕ကထမိန္ တိုတို၀တ္ၿပီး စတိတ္စင္ေပၚမွာ သီခ်င္းဆိုေနၾကပါျပီ။ကၽြန္မတက္ၠသိုလ္တတ္တဲ႔အခ်ိန္ အေမ႔ကြယ္ရာမွာထမိန္တိုတို၀တ္ရတာကို အရသာေတြ႕ေနပါျပီ။ ဒီေန႔ေခတ္မွာေတာ့ ဂ်င္းေဘာင္းဘီ၊တီရွပ္နဲ႔ ေက်ာပိုးအိတ္ ယဥ္ေက်းမႈက ကမ္ၻာပတ္ေနျပီလို႔ဆိုၾကပါတယ္။မိန္းကေလးတစ္ေယာက္အတြက္ အရွက္အိေျႏ္ၵကို လံုျခံဳမယ္ဆိုရင္ ခြင့္ျပဳသင့္ပါတယ္။သင္တန္းေပါင္းစံု၊ က်ဳရွင္ေပါင္းစံု ဘတ္စ္ကားစီးျပီး ေျပးလႊားေနၾကရတဲ႔ မိန္းကေလးေတြအတြက္ တီရွပ္ပြပြနဲ႔ သိပ္မက်ပ္တဲ႔ ေဘာင္းဘီက ျမန္မာအကၤ်ီခါးတုိ ထက္စာ ရင္လံုျခံဳမႈပိုရွိတယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ကိုယ္သြားရမယ့္ေနရာေဒသကုိေတာ့ ေရြးျပီး၀တ္ရမွာ ေပါ့ေလ။
      ဆယ္ေက်ာ္သက္ကၽြန္မသင္တန္းသူေတြရဲ႕ ျငီးတြားသံကိုမၾကာခဏ ၾကားရပါတယ္။ဒဒီအကၤ်ီၾကီးအၾကိဳက္ဘူး၊အေမက အတင္း၀တ္ခိုင္းလို႕ဒ၊ ဒဒီအေရာင္ကသမီးနဲ႕ မလိုက္မွန္းသိတယ္၊အေမ႔ကို ေျပာမရလို႕ဒဆိုတဲ႔ မေက်နပ္သံေတြပါ။အေမတို႔ေခတ္မွာ အနီေရာင္၊လိေမ္ၼာ္ေတာက္ေတာက္ ၀တ္မွအလွေပၚလြင္တယ္ ထင္ၾကေပမဲ႔၊ ကၽြန္မတို႔ေခတ္ေရာက္ေတာ့ ဖက္ဖူးေရာင္၊ေမာ္ဒန္စိမ္းေလးမွ ဖက္ရွင္က်တယ္ ထင္လာၾကတာပါ။ဒီေန႔ေခတ္မွာေတာ့  International Colour  ဆိုျပီး အနက္ေရာင္ကိုထက္ေအာက္ဆင္တူ ၀တ္ေနၾကပါၿပီ။ကၽြန္မကိုယ့္ကိုကိုယ္ အ၀တ္အစားဆင္တတ္စ အရြယ္ထဲက ကိုယ့္မ်က္စိထဲ လွတယ္ထင္မွ၀တ္ပါတယ္။ ဘယ္သူေတြက ဘယ္ေလာက္လွတယ္ဆိုဆို၊ ဒီအ၀တ္အစားနဲ႔ ဘယ္လိုလိုက္တယ္ေျပာေျပာ ကၽြန္မမ်က္စိထဲ မလွဘူးထင္ရင္ မ၀တ္ပါဘူး။ကိုယ့္ကိုကိုယ့္လွ မလွ ကိုယ္အသိဆံုးျဖစ္တယ္ထင္လို႔ပါ။သူတို႔ေလးေတြ မ်က္စိနဲ႔ လွမယ္ထင္တာေလးေတြ ၀တ္ခြင့္ျပဳသင့္ပါတယ္။ ကုိယ့္တာ၀န္ကိုယ္ယူရာလည္း ေရာက္ပါတယ္။အလြန္အကၽြံ မျဖစ္ေအာင္ေတာ့ ၀ိုင္းထိန္းေပးရမွာေပါ့။
          တတိယအခ်က္က အမူအရာနဲ႔အေျပာအဆိုေလးေတြပါ။ဆယ္ေက်ာ္သက္ ဆိုတာ ဖိရင္ႂကြ
တယ္ ထိရင္ခ်မယ္လို႔စိတ္ဆတ္ ေနတဲ့အရြယ္ေတြပါ။သူတို႔မွန္တယ္ထင္ရာကို ဇြတ္ေျပာ ျပီးအျငင္းသန္သူေတြပါ။သူတို႕ကသာ အဲ႔ဒီလို စိတ္အေျခခံျဖစ္ေနမယ္၊ သူတို႔ကုိေတာ့ ႏူးႏူးည့ံညံ့ေလး ေျပာမွၾကိဳက္ၾကသူေတြပါ။မိဘေတြဘက္ကလည္း ဒေဇာဒေတြအမ်ားၾကီးကပ္ေနၾကေတာ့ စိတ္မရွည္ႏုိင္ၾကပါဘူး။အေမကသူ စိတ္ဆိုးရင္ ဒသမီးကိုေကာင္မလို႔ ေခၚတယ္၊အဲ႔ဒီအခ်ိန္ဆို အေမ႔ကိုသမီးသိပ္မုန္းတာပဲဒ တဲ႔၊ကၽြန္မသင္တန္းသူ တစ္ေယာက္ရဲ႕ ရင္ဖြင့္သံပါ။အေဖကိုခ်စ္တဲ့ သမီးတစ္ ေယာက္ကေတာ့ ညေနရံုးဆင္းလို႕ သူ႔အေဖအိမ္ျပန္လာရင္ ထြက္ၾကိဳေနက်ပါ၊တစ္ရက္ေတာ့ သူ႕အေမ ကဒဟိုမွာနင့္အေဖျပန္လာျပီေျပာလို႕ဒ ျခံအ၀င္၀ကို လွမ္းၾကည့္လိုက္တာ သူမျမင္လိုက္လို႔ “အေမက ဟုတ္လဲမဟုတ္ဘဲန႔ဲ” လို႔ေျပာလိုက္မိပါတယ္။အေမရဲ႕တုန္႕ျပန္ပံုကေတာ့ “ဟိုမွာနင့္လင္၀င္လာတာ မျမင္ ဘူးလား” ပါတဲ့၊အဲ႔ဒီလိုပါးစပ္ စည္းကမ္းမရွိတဲ႔ အေမေတြနဲ႔ေနရတဲ႔ ဆယ္ေက်ာ္သက္ေတြဘယ္ ေလာက္မ်ားရွိေနမလဲ။အဲ့ဒီသမီးရဲ႕ ရင္ထဲကို၀င္ခံစားၾကည့္လိုက္ပါ၊သူ႕အခ်စ္ဆံုးအေဖ ကိုသူ႕အေမ တပ္ေပးလိုက္တဲ့ ဂုဏ္ပုဒ္၊အဲ႔ဒီေန႔ကစျပီး အေဖကိုခပ္ခြာခြာ ေနလိုက္မိပါတယ္တဲ႔။
      သားရွင္သင္တန္းသူ တစ္ေယာက္ကေတာ့ သူ႔သားအရြယ္ေရာက္ေတာ့ရုိင္းလာတယ္လို႕ေျပာ ပါတယ္သူ႕သားေလးက ေလးတန္းပဲရွိပါေသးတယ္။တစ္ေန႕ အဲ့ဒီကေလးက သူ႕ညီမဆီက ကစားစရာေတာင္းတာမရလို႕ဆိုျပီးဆဲလိုက္တာ ကၽြန္မသင္တန္းသူၾကားလိုက္ရပါတယ္တဲ့။သူ႕သားကိုရိုက္ျပီးဆံုးမတဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့ သားရဲ႕တံု႔ျပန္တဲ့စကားေၾကာင့္ ဘာဆက္လုပ္ရမွန္း မသိေတာ့ဘူးတဲ႕၊ဒေဖ႔ေဖ႔ကိုအရင္ရိုက္ပါလားေမေမ၊သူစိတ္တုိတုိင္း အဲ့ဒီလိုဆဲေနၾကပဲဒတဲ႔။အေဖ႔ရဲ႕ အျပဳအမူ၊အေနအထိုင္ေတြအားလံုးကုိ သားက အတုခုိးပါတယ္။ထို႔အတူပါပဲ အေမရဲ႕ စရိုက္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက သမီးကုိလႊမ္းမိုးပါတယ္။မိဘေတြက ကိုယ္အမွတ္တမဲ႔ လုပ္မိတဲ့ အျပဳအမူ သားသမီးကလိုက္လုပ္ရင္မခံမရပ္ႏုိင္ျဖစ္တတ္ၾကပါတယ္။      လူေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက သူတို႕လူၾကီးျဖစ္သြားရင္ လူငယ္ဘ၀ကျဖစ္သန္း ခံစားခဲ့ရတာေတြေမ႔ပစ္လိုက္ၾကပါတယ္။ကိုယ့္ရဲ႕လက္ရွိေရာက္ေနတဲ့ဘ၀၊လက္ရွိသိေနတဲ့အသိေတြနဲ႕ ႏႈိင္းယွဥ္ျပီးလူငယ္ေတြကိုစိတ္တိုင္းမက် ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ကိုယ္အဲ႔ဒီအရြယ္တုန္းကေရာ ဘယ္ေလာက္သိ၊ဘယ္ေလာက္လုပ္ႏုိင္ခဲ့သလဲ ဆိုတာ သတိမရၾကေတာ့ပါဘူး။လူၾကီးေတြဘက္က ၾကည့္ရင္ေတာ့ သူတို႔ေလးေတြအတြက္ ေစတနာအရင္းခံတာပါ၊လူငယ္ေတြဘက္ကေတာ့ ေစတနာဆိုတာ ျမင္ေအာင္မၾကည့္ တတ္ေသးတဲ႔ အတြက္ ကိုယ္ခ်င္းမစာၾကဘူး၊ နားလည္မေပးႏုိင္ၾကဘူးလို႕ပဲျမင္ေနမွာပါ။ ေနာက္ဆံုးတင္ျပလိုတာက ဆယ္ေက်ာ္သက္ေတြနဲ႕ ွနထ ကိစ္ၥပါ။မိဘအမ်ားစုက အရြယ္ေရာက္လာတဲ့သားသမီးေတြကို sex ကိစ္ၥေျပာဆိုေဆြေႏြးဖို႔ ၀န္ေလးတတ္ၾကပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ဆို ဒီကိစ္ၥေတြကိုတမင္မသိရေလေအာင္ ကာထားတတ္ၾကပါတယ္။ဒါေပမယ့္သူတို႕နည္း သူတို႕ဟန္နဲ႕ သိလာၾကတာပါပဲ။ေဆးပညာစာအုပ္တစ္အုပ္ထဲမွာ ဖတ္ဖူးတာေတာ့ (၆)လအရြယ္ကစလုိ႕ လိင္နဲ႕ ပတ္သတ္ျပီးသိေနပါျပီတဲ့။ အရြယ္ေရာက္လာတဲ့ သမီးတစ္ေယာက္အတြက္ အေမေတြစိတ္ပူၾကရပါတယ္။တခ်ိဳ႕စိတ္ပူလြန္တဲ႔ အေမေတြေၾကာင့္ သမီးေတြေနစရာမရွိျဖစ္ရပါတယ္။အလြန္အကၽြံစိတ္ပူေနမဲ႔အစား သူတို႕ကုိ ဒီကိစ္ၥေတြနဲ႕ပတ္သတ္လို႕ရွင္းျပထားသင့္ပါ တယ္။
 မဂ္ၢဇင္းေတြ၊ဂ်ာနယ္ေတြ ဖတ္တတ္ေနျပီျဖစ္တဲ့ ေလတန္းေက်ာင္းသားေလး တစ္ေယာက္က သူ႕အေမကို ေမးပါတယ္၊ဒေမေမ ပုတ္သင္ညိဳပံုနဲ႔ ဟာၾကီးကဘယ္မွာသုံးရတာလဲ ဒတဲ့။အေမလုပ္တဲ့သူက ဒီကိစ္ၥကိုရွင္းျပရမွာစိုးတဲ့အတြက္ ကုန္ပစ္ၥည္းေၾကာ္ျငာ တစ္ခုပါလို႔ ေ၀႔လည္လည္အေျဖေပးလိုက္ပါတယ္။Condom  လို႕ကေလးက သူ႕ဘာသာသူသိလာတဲ့ အခါမွာေတာ့အေမကုိ မွတ္ခ်က္ခ်လုိက္ပါတယ္၊
“အေမက ဘာဗဟုသုတမွလဲမရွိဘူးတ”။  
       ကၽြန္မ သားသမီးဆိုတဲ့ ဘ၀ကိုျဖတ္သန္းျပီးခဲ့ ပါျပီ၊ ယခုလက္ရွိ ဇနီးသည္ဆိုတဲ့ ဘ၀နဲ႔ မိခင္ဘ၀ကိုျဖတ္သန္းေနဆဲပါ၊ ဒါ႕အျပင္သင္တန္းဆရာမဆိုတဲ့ဘ၀ကုိလည္းယူထားပါေသးတယ္။ျဖတ္သန္းျပီးခဲ့တ့ဲ ဘ၀ကုိျပန္ျပင္လို႔ မရေတာ့ေပမဲ့ ျဖတ္သန္းေနဆဲ ဘ၀ေတြထဲ မွာေတာ့အတတ္နိုင္ဆုံး အမွားလုပ္မိတာနည္းခ်င္ပါတယ္။ဒါေၾကာင့္လည္း ကၽြန္မခင္ပြန္း၊သမီးေလးနဲ႔ သင္တန္းသူေတြအေပၚမွာ အာရုံအျပည့္ထားျပီး ဆက္ဆံေျပာဆိုေလ့ရွိပါတယ္။ကၽြန္မ သင္တန္းျပေနတဲ့ခ်ိန္မွာေတာ့ ကၽြန္မသင္တန္းသူေတြက အေရးၾကီးဆံုးသူေတြပါပဲ။ သမီးေလးနဲ႔ ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ သမီးက ကၽြန္မအတြက္ အေရးၾကီးဆံုးပုဂ္ၢဳိလ္ပါပဲ။ဇနီးသည္တစ္ေယာက္ရဲ႕ဘ၀ကိုယူထားခ်ိန္မွာေတာ့ ကၽြန္မခင္ပြန္းက ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ VIP ပါပဲ။
     ကၽြန္မသိခဲ့သမွ်အေတြ႕အၾကံဳေလးေတြ မွ်ေ၀ရံုသက္သက္ပါ၊စာဖတ္သူတို႕သိထား တဲ့အေတြ႔အၾကံဳေလးေတြနဲ႕ ေပါင္းစပ္ျပီး ျဖတ္သန္းေနဆဲ ဘ၀ေတြထဲမွာ အဆင္ေျပေၿပေနႏုိင္ၾကပါေစ။      

0 comments:

Post a Comment